Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

onsdag, april 22, 2015

Som vanligt



I helgen bröt jag fingret, slant på stegen ner från båten, inte värre än att jag kunnat jobba som vanligt.
På Medelhavet kastas små barn över bord när smugglarna får panik, tusentals människor begravs levande, för de som överlever blir livet aldrig mer som vanligt.
Har svårt, särskilt när våren, värmen och ljuset kommer, att förhålla mig mig till de här kontrasterna.

Gud förbjude den som talar om massinvandring.

2 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Ännu en sak at tacka livet för innan man går och lägger sig. Att man slapp vissa saker ännu en dag...

Roland Lidén sa...

Stöd Röda Korset!
Stöd även de som förbannar sveriges
vedervärdiga riksdagsmän för deras
medverkan på usas sida för att
förstöra Afrikas mest välstyrda land,
"bara" för att de hävdade sin rätt att
Gemensamt skapa sina egna pengar.
Dessa jävlar som nu orsakat att en båt med
900 personer från Libyen omkommit borde åtalas
och ställa inför krigsrätt.
Det vett som vi saknar i sverige, sprutar
nu likt en gejser, upp på Island!
SE! Stina Oskarsson ikväll kl. 22 00.
Om ett avtal som inte utesluter att USA för att
provocera Ryssland ges rätt att placera kärnvapen
i Norrland. Satans regering! Som gör oss, vid en
kommande konflikt, till ett krigsmål för Ryssland.
Jävla regering i sverige! Styrd av Satans regering i USA!!