Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, januari 13, 2015

Otacksam

Min dator är på service. Eller rättare sagt, jag har fått en ny i present och blivit fundersam över hur slut min nuvarande egentligen är. Den allmänna meningen är att jag tänker fel.
Det gör jag säkert.
Till saken hör att jag inte varit tydlig med min tveksamhet till att byta ut det som fungerar, och framstår därför nu som en otacksam velig-Petter. Och det är jag.

Det är svårt att vara människa. Men det vore skam å klaga, när man bara brottas med lyxproblem.

2 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Spara den gamla datorn.
Antingen kommer du att behöva den någon gång (resa eller så), eller så hittar du den personen som kan ta över den på rätt sätt.

Det finns ett andra liv för det mesta här i livet...

ERIC SECHER sa...

Tack för dina kloka synpunkter !