Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

fredag, augusti 22, 2014

Rättelse



Hade för bråttom igår, och dessutom var jag oärlig.
Om man för den stressade väljer ut ett av fem STEG - 3 -föredrag har man rimligen hört alla fem. Det hade jag inte, men det har jag.

Anders Wijkman : Påläst. Men lämnar mig ändå oberörd.
Birger Schlaug : Svarar verkligen på publikens (textade) frågor. Äntligen förstod jag grön skatteväxling.
Alf Hornborg : Älskar hans indignation över rofferi och pengars förödande inverkan på våra liv, besviken på hans slarviga försök till lösning.
Christer Sanne : Det behövs ingenjörer med fötterna på jorden som talar om vad som är möjligt.
Stina Oscarson : Har jag lyssnat på två gånger. En skoningslös och underhållande uppgörelse med försöken att omvandla människor till nyttomaximerande varelser. Syster till Nina Biörk.

Ny rekommendation till den stressade: Stina Oscarson.

STEG - 3 - föreläsningar

Inga kommentarer: