Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

lördag, maj 03, 2014

Annars ?


Hur står det till ?
Jo tack, bra.

Eller

Hur står det till ?
Vill du verkligen veta ?
Vad menar du ?
Vill du verkligen veta ?
Ja, tror det …

jag har inga stora krämpor
men jag oroar mig mycket för vad som väntar

jag har det gott ställt
men saknar förmåga att uppskatta det

jag har världens bästa yrke
men har faktiskt tappat lusten

jag har en massa höga ideal
men saknar mod

jag missunnar inte någon
men uppfattas som ego

jag tror på kärlek
men det är lögn

annars är det bra

2 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Jag har slutat och fråga hur det är.

Jag säger t ex : "Kul att se dig!" eller liknande.

Gör dagen mycket gladare...

ERIC SECHER sa...

Bra ide. Om man inte vill ge sug in i diskussionen..