Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

fredag, april 25, 2014

Utan bil


Det satt hårt åt, men nu är den kära skåpbilen såld, till storkusinen. I fortsättningen kommer hon att frakta grönsaker i trakterna kring Skokloster. Själv satsar jag på cykeltransport, det har ju fungerat förut.

Det tar emot att erkänna, men jag blev faktiskt förälskad i den där bilen. Skönt att hon är i goda händer. Blir saknaden för stor får jag väl hoja norrut och ta en tur .. eller ta fram lite bilder ..




Näsets Gröna

2 kommentarer:

Onkel Olof sa...

Det är ju just det som gör mycket i livet svårt: man både vänjer sig och lär sig att tycka om...

ERIC SECHER sa...


Om man vänjer sig vid det man vill vänja sig vid (utan bil) så är det frid och fröjd ..
Tvärtom är ett av livets verkliga nederlag.