Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, april 02, 2013

Slipstvång



Rensa ut och starta på ny kula brukar höra hösten till, men 2013 är inte riktigt som andra år.
Efter några intensiva timmar, som gick lättare än jag trodde, är hallen full av överflöd. Den kunde förstås varit ännu fullare, har t.ex fortfarande åtskilliga skjortor att välja emellan. Körde bara fast en gång, och det var vid åsynen av alla slipsar. De kommer allt mer sällan till användning, ändå hade jag svårt att välja bort. Alla blev kvar.

Nästa uppgift är väl så spännande - vart tar överflödet vägen nu ?

3 kommentarer:

Onkel Olof sa...

En slips är en väldigt personlig ägodel...

ERIC SECHER sa...

De flesta har jag fått som present, spelar också roll ?

Onkel Olof sa...

Absolut