Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

lördag, april 13, 2013

Djupdykning




Är frivilligt utan DN sedan några veckor. Känsla av tomhet och saknad förstås, men det gick fort över. Det går utmärkt att tömma tarmen med datorn i knät.
Just idag tog sig nätet upp på nivåer som papperstidningen bara kan drömma om. SvD, Idagsidan och Agneta Lagercrantz har avslutat serien om Medkänsla. De fyra artiklarna är läsvärda, men det märkvärdigaste är alla länkar och sidospår som ligger insprängt i texten. Glömmer nästan att spola…

Men varför fick inte Stefan Einhorn vara med ? Det var inte så medkännande ..


1 kommentar:

Onkel Olof sa...

Har klarat mig utan "vanlig" tidning länge nu. Skulle kunna tänka mig att prenumerara på en nättidning om man slapp all reklam, men det tror jag inte man får.