Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

onsdag, oktober 24, 2012

podcast


Åsa tipsade om Varvet och podcast.
Har precis lyssnat färdigt på en timslång intervju  av Mona Sahlin, från Kristoffer Triumfs radhus i Vällingby. Radio är fantastiskt ! När bildmedia/TV förenklar och förnedrar lyckas pratmedia/radio  istället nyansera och respektera. Aldrig hört ett så uppriktigt och avspänt samtal med Mona Sahlin.

Tänker ibland att de bästa patientsamtalen faktiskt är de på telefon.
Så talar bara den blyge svensken ?

1 kommentar:

Onkel Olof sa...

Kan tänka mig att telefonen blir den perfekta muren att dölja sin nakenhet bakom.

Själv har jag svårt att tala med någon jag inte ser. Hade nästan lite telefonskräck när jag var yngre.

Men det gick över...