Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, augusti 07, 2012

Inspiration


                                     -  Är detta goda råd även till makthavare ?
                                     -  Nej, det tror jag inte.
                                     -  ?
                                     -  Men makthavare kan bli överflödiga ..
                                     -  Om vi låter oss inspireras ?
                                     -  Typ.
                                   

7 kommentarer:

Onkel Olof sa...

I Skåne går det mot höst. I Stockholm verkar våren vara på väg...

ERIC SECHER sa...

Fick mindmapen från en cykelkompis i Etiopien ..

Onkel Olof sa...

En god vän på många sätt alltså.
Sådana vänner ska man vara rädd om...

Anonym sa...

Tycker att du är intressant att läsa, Eric. Upptäckte dig på BS blogg en gång i tiden och har nu noterat att du tyvärr slutat kommentera där, får man vara nyfiken och fråga varför?
/LG

ERIC SECHER sa...

LG,

Stort tack för din kommentar !

Tycker det är svårt att kommentera på en välbesökt blogg som BS, kan inte riktigt förlika mig med diskussioner som inleds men inte fullföljs. Att BS inte kan kommentera alla inlägg förstår jag, men skall erkänna att jag varit snopen några gånger, när man "gått igång" och verkligen velat få respons. Jag är nog lite överkänslig för att vistas i bloggosfären... Men tack för din uppmuntran !

Anonym sa...

Ok, misstänkte att det var nåt åt det hållet. Och den där känsligheten är väl en del av det jag fastnat för. Upplever dig som något av det mest genuina jag stött på. Imponerad av din raka icke-motsägelsefulla linje. Där ligger BS i vissa fall i lä. :-)
LG

ERIC SECHER sa...

Tack !!