Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, november 08, 2011

Tanken för dagen



Under hösten har jag drabbats av föraningar. De sista dagarna har det istället handlat om feltryckningar. Jag skickar sms och mejl till fel personer, knappar fel på telefonen, och är tillräckligt förvirrad för att länka fel på bloggen. Istället för P1 och "Tankar för dagen" går morgonens länk till Åsas blogg ! Ingen aning om hur det gick till. Kan bara konstatera att Nours frustration lika gärna kunde varit …. Jan Cederquist har övertygat mig om att "slumpen är ingen tillfällighet", så länken får vara.
Undrar vem som håller i spakarna…
Tankar för dagen !

…..

Lite senare ...
Oj, där bröts mystiken. Den felaktiga länken berodde (förstås) på kopieringen till "Small is beautiful". Kanske fanns någon mening i alla fall ..?


1 kommentar:

Onkel Olof sa...

Kanske var det "Den undermedvetna tanken för dagen"