Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

torsdag, november 17, 2011

Brist på tid ?



Är man som jag lite långsam i vändningarna, är det svårt att få tiden att räcka. Ett sätt vore förstås att "gapa efter mindre ". Att koncentrera sig på det STORA projektet. Det skulle passa mig ...
På Hedengrens bokhandel blev det två nya böcker. Jag vill förändra världen av Percy Barnevik, och Evidensens många ansikten, under redaktion av Ingmar Bohlin och Mårten Sager. Återkommer. Om jag får tid …
BILD: Stureplan. Vill gärna dela med mig, men rör inte mina cyklar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

That good old Eddy Merckx! :-) Fantastic. It's still the same bicycle, isn't it? Not as old as Pierre's steel bicycle but getting there! I hope you are doing fine, Eric. Greetings from Günther and Sarah.

ERIC SECHER sa...

So nice to hear from you, incredible that you keep up with my blogg in swedish (although I know you both are very clever in strange languages). Yeah, Eddy is still OK. Hope everthing is well with you. Still only two in the family ? :)