Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

söndag, september 27, 2009

Inbrott i containern















Det gäller att vara uppkopplad, som Jan Cederquist sa.

Svängde några vänster och några höger, lite på måfå. Och så stog den där. Qs container.
Läste lite på de små skyltarna och blev övertygad. Den här containern skulle skeppas över Atlanten.

Åkte vidare. Men ångrade mig, svängde tillbaka och tog en liten svängom upp på åsen. Och där kom hon gående med snabba steg. Q.
Hon kände först inte igen mig, blev misstänksam. Berättade att hon nyligen haft flera inbrott i containern.

Jag hade tvättat och packat kläderna...dom kom med bil...dom tog en fjärdedel.. jag hann ta registreringsnumret, men det spelar nog ingen roll...nu har jag köpt ett bättre lås för 600 kronor...Du verkar snäll.

Vi skiljdes åt. Lovade höra av mig om jag ramlar över en bättre barnvagn.

1 kommentar:

Anonym sa...

TAO med hjul under fötterna är när TAO verkar.