Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, april 21, 2009

Bodycontact


" Det är första gången jag skriver här, men min kille gjorde slut o jag känner mig vilsen och ensam. Vet inte riktigt vad jag hoppas på.../Emseline ".
Den falska annonsen la DN ut på på nätsajten bodycontact.com. Det blev 271 svar på tre timmar. Kring lunch en vanlig arbetsdag.

Först: Förvånad.
Sen: Upprörd
Sen: Förbannad
Sen: Ledsen
Sen: Det är nåt som fattas i välfärdslandet.

5 kommentarer:

Pezster sa...

Det är absolut sjukt! Gick igenom samma "faser" som du. Kort och bra inlägg!

Monica sa...

För lite av det vi behöver och för mycket av det vi inte behöver...

Anonym sa...

förvånad blev då inte jag då det är en sajt för just sexuella kontakter...

Anonym sa...

Förstår inte heller vad som är förvånande eller upprörande. Det är en sajt för sexuella kontakter där det går hundra män per kvinna. Att de flesta män lever i sexuellt underskott är väl ingen nyhet?

ERIC SECHER sa...

Förvånad: Över att nöden är så stor.
Upprörande: För att det,precis som vid prostitution i allmänhhet och koppleri i synnerhet, blir någon som utnyttjas. Det här kan väl inte riktigt jämställas med vanliga kontakt-sidor? Eller ?