Translate

Om mig

Mitt foto
Gift med Ewa, pappa till Sofie och Åsa, kirurg på St Görans sjukhus i Stockholm

tisdag, november 07, 2006

Bara en cigg till..

En gång nikotinist - alltid nikotinist. Ack så sant.
Mitt uppe i förberedelserna att bygga upp kroppen så att den ska klara fyra månaders påfrestningar på cykelsadeln, har jag trillat dit igen. Det känns ynkligt. Och samtidigt mänskligt. Man är väl ingen lance-armstrong-robotmaskin heller!
Men när jag letar mig ut i höstmörkret på Fjällgatan för att leta fimpar, då börjar det faktiskt bli förnedrande.
I morgon slutar jag - igen.

2 kommentarer:

Åsa Secher sa...

pinsamt pappa. nu fimpar du, och det genast, det är en order.

Åsa Secher sa...

och du måste ta bort "comment moderation". det gör att bara inloggade bloggare kan kommentera först när du godkänt dem. bort bort.